Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Uiteraard proberen wij alles zo snel mogelijk op te sturen.
Wij hebben veel op voorraad, maar toch kan het voorkomen dat bepaalde artikelen een levertijd hebben, omdat het bijvoorbeeld net verkocht is of het een langere levertijd vanuit de fabrikant heeft.
Op de website kan je zien wat wel en niet op voorraad is. Dit wordt in de tekst weergegeven direct onder het artikelnummer.
Mocht het onverhoopt langer gaan duren dan de aangegeven levertijd, zullen wij dit altijd per email overleggen.
Heb je meerdere artikelen besteld en is niet alles op voorraad, zullen wij de bestelling in 1 keer opsturen als de bestelling compleet is.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar krijg geen bevestigingsmail.
Mogelijk is de mail de spambox terecht gekomen. Voeg Horse Top Shop toe aan je veilige contacten om dit te voorkomen.
Het komt ook soms voor dat er een verkeerd emailadres ingevuld is of er een spelfout in is gemaakt.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen en staat deze ook niet in de spambox? Dan kan je het beste even contact met ons opnemen via info@horsetopshop.nl
Zorg hierbij dat je duidelijk vermeld wat je precies besteld hebt zodat wij je bestelling terug kunnen vinden.
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Op de website kan je zien wat wel en niet op voorraad is. Als je een kleur/maat selecteert (indien beschikbaar in verschillende kleuren/maten) , komt erbij te staan of het op voorraad is en anders zie je de levertijd erbij staan. De aangegeven levertijden zijn een indicatie.
De levertijd wordt in de tekst weergegeven direct onder het artikelnummer.
Als de website aangeeft dat het artikel op voorraad is, hebben wij het op dat moment ook in onze winkel liggen. Wij hebben geen apart magazijn dus alle voorraad ligt in de winkel.
Let wel. Een artikel kan nu "op voorraad" weergeven en vlak daarna verkocht worden. Ofwel via onze website of winkel.
Mocht je online de voorraad checken en het gelijk op willen halen, raden wij aan even te bellen om het apart te leggen of gelijk te bestellen via onze website. Dan weet je zeker dat je niet voor niks naar ons toe komt.
Hoe kan ik een product retour sturen?
Onderaan de FAQ pagina op onze website kan je je retour(en) aanmelden.
Retour artikelen die niet online aangemeld zijn, kunnen wij niet in behandeling nemen.
Ik heb iets terug gestuurd. Wanneer ontvang ik mijn betaling terug?
Nadat wij het product retour ontvangen hebben, storten wij binnen 14 dagen het bedrag terug. Als je via Riverty of Klarna hebt betaald, wordt de factuur geannuleerd.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Stuur ons als eerst duidelijke foto's van de beschadiging(en) naar info@horsetopshop.nl
Hierbij vermeldt je je ordernummer of factuurnummer.
Wij zullen de kosten van reparatie of herstel op ons nemen. In een uiterste geval kunnen wij het product vervangen. Dit leggen wij ook ter beoordeling voor aan de importeur/fabrikant.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Hiervoor breng je ons op de hoogte via info@horsetopshop.nl
Telefonisch is dit niet mogelijk.
Voor alle overige vragen kan je altijd contact met ons opnemen: https://www.horsetopshop.nl/Contact